ett inlägg från brorsans hem

Sitter hemma hos bror min, han jobbar så jag o mamma byter köksgardiner, eller mamma gör väl det egentligen, med tanke på att jag sitter här och skriver samt smsar. Har dock bäddat brors säng, jag måste nästan vara en av världens bästa systrar?? Jo det tror jag...

Igår kväll, när jag inte kunde sova, sätte jag på en film, och inte vilken film som helst utan Sagan om Konungens återkomst, den är väl drygt 3 timmar tror jag, spolade dock över det tråkiga, hehe.

Har innebandy match imorgon med, vilket innebär att jag ska kurera mig som fan idag, är dock inte jättesjuk, bara snuvig och halvt döv om det har med förkylningen att göra eller om jag bara börjar bli döv vet jag ej.

Så i afton blir det varm oboy och P3 guld :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir besviken på dig. Vart fan är du? Du har inte vart på msn på 3 dygn!

2008-01-18 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback