och så var man tillbaka

Är nu i Ktown. Kom hit runt lunch tid, åkte då direkt till Hästen och spanade in den lägenhet jag hade skrivit upp mig på. Den föll jag inte för, så åkte tillbaka till Stub och frågade om jag fick se på lägenheten på Sheriffen och det fick jag och den gillade jag mycket mer. Så nästa helg flyttar jag in. Kommer bli roligt att ha en egen lägenhet, men kommer bli så tomt att bo själv, kommer sakna min Sambo ju.
Efter det så åkte jag hemåt och sen så lagade jag och Sambon mat, sen satt vi och pluggade vi, Malin hann klart med sina uppgifter, inte jag. Det blir alltså att gå upp tidigt imorgon och göra lite fler. Men har gjort en hel del, nu ska jag belöna mig själv genom att se på härliga klipp med vår allas Rhys Darby som jag fick av Frida =)



Jag med mina fina kusinbarn i Sälen

Kommentarer
Postat av: Frida

rhys darby!! <3 haha visst är det helt oslagbart när han gör "fisken" med glasögonen upp och ner i tejpscenen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback