You walk alone in the valley of life, In the shadow of love, under the trees of happiness

Igår var de match, var roligt att spela, vi spelade bra, även om resultatet inte var på vår sida helt, men så är det ibland, vi var mycket bättre än förra matchen, det går alltså framåt, vilket inte är fel. Jag var dock tvungen att gå av i andra halvlek pga skavsår, vad annars? Men som sagt de var roligt att spela med mitt DLIK.

Idag blir det lite blandat, jag ska snart vara världens snällaste syster och åka till bror med nycklar, sen ska jag tvätta, fixa på rummet och så ska jag plugga(!). Jag brukar inte plugga på fredagar, det är lite av en helig dag för mig, men nu gör jag ett undantag, kommer nog  inte plugga järnet, men iallfall börja på instuderingsfrågorna. Fick ju mina fina böcker igår, och de vore ju skamligt om de började samla damm.


En Hives bild som Frida fixat iordning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback