I'm driving home for Christmas, yea Well I'm moving down that line And it's been so long But I will be there

Nej jag är inte vaken pga. förväntan inför julen. Jag är vaken för att jag fryser knäna av mig och så har jag ont i magen. Himla roligt. Elementen är i på för fullt, jag har duntäcke + filt, min frossa måste alltså bero på att mina underbara flanellpyjamasbyxor är hemma i Billingen och inte gör någon som helst nytta.

Om några timmar ringer min klocka, då ska jag upp diska och packa iordning lite och sedan åka hemåt med pappa. Vi har bestämt sedan länge att vi ska spela Chris Rea - Driving home for Christmas. Av den enkla anledning att vi åker hem för jul, sen blir det inte Karlstad fören måndag igen.
 


Kommentarer
Postat av: Sillstryparen

Flanell??? Haha, det hade jag aldrig pallat med! Hoppas det är bättre nu och att hemresan går fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback