I'm a classy honey kissy huggy lovey dovey ghetto princess

Igår var jag ledig från skolan, men satt och pluggade lite, var på stan och hämtade brors jacka och sen var det dags för jobbet. Gjorde de mesta av mina uppgifter själv, för igår var sista dagen med back-up, på måndag är jag alldeles ensam. Får hoppas de går bra. Idag blir det skola, börjar 13:15, ska försöka hinna plugga lite innan jag åker iväg och sen hem och plugga lite mer. Ska även ta tag i disken. I morgon kommer mor och bror hit med, vi ska äta mongolisk mat, mums, sen ska jag hem till Dalsland. Se på fotbollscup och greja lite hemma. Spexigt =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst ska det bli gott.... Å jag bjuder;)

2009-02-05 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback