If you can't get a girl But your best friend can It's time to move your body

Idag var det skolan några timmar med Frida och Sanna. Fixade iordning min powerpoint presentation. Rätt så simpel, men sen är jag inte någon form av datasnille heller. Finns en anledning till att jag läser globala och inte visuella. Nåväl. Efter några timmar åkte jag och Sanna till Ikea och Frida fortsätta skriva på sitt arbete.
På ikea blev det några kuddar och ljus (har blivit en ljusmänniska, kan iofs bero på att jag bor i en igloo) för min del, Sanna köpte bord. Sedan jag kommit hem har jag fixat mat, sett på Christine, fick boxen idag, jeey. Och sen inte mycket mer. Ska dona lite med arbetet och så, men sen blir det inte mycket mer idag.
Tvn hägrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback