Gimme gimme symphonie Gimme more than the life I see Score rise up Angels play Let my loneliness get blown away

Sitter på skolan, varit här i någon timme. Har fått lite mer text på essän, inte så svårt egentligen med tanke på att jag bara hade rubriken när jag kom hit i morse. Ska snart trippa iväg och sätta mig och ta betalt för sittningen. Måtte det kommer många personer idag. Igår kom det inte allt för många så att säga.

Ikväll är det dags för jobb igen. Jag vet att jag ofta låter negativ eller klagar när det är dags för jobb. Men det försvinner så fort jag kommer in i lokalen. Jag gillar mina kollegor. Och på lördag är det dags för årets andra jobbfest.


Mobilbilder från förra festen. Lagom bra kvalité..Nåja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback