we can be heroes just for one day

Nu skulle jag egentligen varit på tåget hem mot Karlstad för att sedan träna fotboll. Men min förkyling vägrar ge med sig. Sitter och nyser i min uppblåsbara säng och har några avsnitt Lost framför mig istället för träning.

Men min helg har varit bra.

I fredags var det tvkväll i Emlans barndomshem. Så det var, som hennes mamma uttyckte det, "samma som förr i tiden". Vilket innebär tv och godis. Vi såg även film och spelade tvspel. Innan jag gick den långa (läs; ca 60 meter) vägen hem.

Igår så trotsade jag väder och vind och åkte med mitt Dlik till Grums och spanade in när de hade sin första träningsmatch. Och det kunde ju ha gått bättre, men som vanligt, Långed spelade upp sig ju längre in i matchen de kom. Men som sagt, det var ju "bara" en träningsmatch, så resultatet spelar ingen roll. Nya tag helt enkelt.

Idag fick mor och far med mig på en tipspromenad. Poängen slutade med 7, 8 och 9. Behöver jag ens skriva ut vem som fick 9? (Självklart var det JAG, ingen trodde något annat väl?)

Nu ska jag sniffa nässpray och nörda Lost.
Söndag it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback