hur jag väljer att spendera ett pluggfritt dygn i de dalsländska skogarna.

Har varit hemma sedan igårkväll.

Sedan dess har jag hunnit med att:

Utforskat mammas och pappas kylskåp.
Spanat i mammas och pappas julklappspåsar (inte mitt fel att de ligger i det rum jag valde att sova i).
Tagit sovmorgon.
Blivit abrupt väckt från min sovmorgon.
Bärt bord och stolar.
Sett på Cartoon Network.
Få mitt ass kickat i wordfeud.
Lerat ner mina löparskor.
Varit självmordsbenägen under en löptur.
Nördat John Grant - Silver platter club.
Läst Nostradamus förlorade profetior.
Sett 1941.

Och nu ska jag iväg på grötkväll med fina väninnor. Trevligt värre.


Förra årets grötkväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner mig skyldig på 2 punkter ;) gissa vilka... Miss jo! Kom hem snart!!

2011-12-18 @ 00:33:44
Postat av: Angelica

haha kan det vara wordfeud kanske? ;) och Nostradamus? Saknar dig med vettu, kommer snart :)

Postat av: Anna

kanske ja tänkte på ja ;) hihi.. lunch dejt innan jul om du hinner/kan/vill?

2011-12-19 @ 10:39:29
Postat av: Angelica

haha =) men någon gång SKA jag slå dig ;)

Ja visst, men jag är bara i stan onsdag och torsdag. Kommer upp imorgon men måste direkt till jobbet då.

Men onsdag eller torsdag så, Vilmas kanske? Längesedan nu :)

2011-12-19 @ 10:57:49
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Anna

torsdag it is :)

2011-12-19 @ 16:25:20
Postat av: Elin

Är du sugen på lite wordeud-däng kan du lägga till mej ;) eyeline heter jag i alla fall.

2011-12-26 @ 11:41:42
URL: http://www.eyeline.se
Postat av: Angelica

det måste jag ju göra då :)

2011-12-28 @ 11:59:24
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback