hur gjorde du dom alla tavlor som blev historia sen

Idag gömde solen sig, inte bra då jag måste jobba på brännan. Vi åkte således in till Strömstad, där vi shoppade loss. Jag hittade en tröja som jag letat så länge efter, jag var ganska glad.

Sen drog vi hemåt igen, ju närme Resö vi kom desto bättre väder blev de, så hoppade i löparskorna och drog iväg på en joggingtur till hamnen och tillbaka, ca 5 km. Helt okej. Sen blev det bad i havet. Skönt, var ju hela 20 grader i vattnet.

Nu var de meningen att vi skulle spela Cluedo, men de blev godis och allsången istället. Helt okej det med.

Lite bilder från dagen, tagna med bästa Frank'n'Furter (mobilen)


Strömstad


Godisbolaget. Hur trevlig affär?


Ignorera mitt jättehuvud, det är tröjan jag vill visa.


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt!! :) ångrar att ja inte köpte min nu

2011-07-06 @ 11:05:26
Postat av: Anonym

Pippi tröja:) Like!

2011-07-06 @ 13:12:31
Postat av: Angelica

:D

haha hade inte tänkt på att de är en Pippi-tröja. Nu gillar jag den bara ännu mer



anna, det är ju bara att köpa nu, bättre sent än aldrig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback