It's always better on holiday So much better on holiday That's why we only work when We need the money

Det har väl inte direkt undkommit någon att jag trivs bra på Resö? Men det är lite smått jobbigt att sova i samma lilla stuga med två föräldrar som har en väldigt annorlunda syn på sovtider än mig. Vi har ganska skilda åsikter om vad "sova länge" innebär. Men jag vågar inte sova ensam i sovstugan, så får väl inte klaga egentligen.

Och pappa har hämtat hem båten, eller han är på väg hem med båten, och en stor badring. Jag ska definitivt leka järnet med den. Det är alltså en sån ring som går efter båten, jag behöver ingen vanlig badring, kan simma relativt bra måste jag erkänna.

Solen skiner halvt idag, jag ska hoppa i träningskläderna och springa, denna gång längs havet. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska filma dig när du åker den där båtbadringen!!

2011-07-06 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback