När solen skiner sviker vi gymmet.

Planen var gym nu på morgonen. Men Anna, den stackarn, hade bränt sönder sin rygg under helgen. Så hon hoppade över gymmet. Jag har inte det problemet med tanke på att solen har lyst med sin frånvaro på de ställen jag har spenderat de senaste dagarna, men jag hittade inte motivationen för att gå iväg till gymmet och stå inne där och svettas när solen skiner ute. Så då blir det på med löparskorna och de galet korta shortsen.

Har glömt mina löpartights hemma. I alla fall de knä-korta. Då blir de galet korta shorts helt enkelt.

(visar jag upp mina korta shorts i bloggen, blir det inte lika pinigt att springa runt i dem i Ktown.)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback