There's a calm surrender to the rush of day When the heat of the rolling world can be turned away

Idag skulle jag sova länge, vaknade 8 och var pigg, låg kvar i sängen till 9 i ren protest.

Låg och funderade på när jag tar examen, är det idag? var det igår? är det när jag är godkänd på Cupp? eller är det när vi har den där cermonin efter sommaren?

Klurigt.

Idag är det i alla fall avslutningsfika med min klass. Och med min klass menar jag både visuella och globala såklart. Hoppas många kommer. Jag ska lyxa till det med asti, inte varje dag man slutar universitetet liksom, även om jag ska plugga i höst också.

Nu börjar dagen med en löptur, stadsloppet är om en vecka och jag har inte sprungit milen på väldigt länge. Men får ju skavsår av skorna, otroligt störande. Men ska prova utan plåster idag, så får vi se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback