I been livin for the weekend But no not anymore

Idag har jag gjort allt möjligt för att inte tänkt på morgondagen. Jag hoppas innerligt att Johan tycker vårt arbete är bra nog, att han ger oss positiv feedback.

Jag var på Bergvik och storhandlade mat, nu kommer jag inte svälta på ett tag.
Sen mötte jag upp Katarina för en trevlig fika, vi hann även med att kika i lite affärer.
Sen blev det bio med Anna och Johan. Baksmällan del 2. Riktigt rolig.

Nu ser jag på V for Vendetta. Fick filmen i födelsedagspresent, men måste ju passa på att se den när den går på tv, är något speciellt med det.

Haft en fin ledig dag. Det behövdes.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm, vad äter du?

2011-05-26 @ 21:35:47
Postat av: Angelica

Scones :-D

2011-05-26 @ 22:05:56
Postat av: Karin

ser gott ut:) scones va?

Postat av: Mamma

Aha, ja det är ju jättegott:)

2011-05-27 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback