och ännu en gång skiner solen.

Denna gång ska jag passa på att uttyttja strålarna innan det vankas jobb. Så det blir löptur, hade tänkte köra lite längre, men visste inte riktigt hur långt. Men sen ser jag att Nike Running lägger upp detta på facebook:

"Never Stop Running Challenge #2: Plocka fram ditt favorit album. Tryck på play och spring tills du har lyssnat på sista låten. Hoppa inte framåt bland låtarna. Låt dem spela i tur och ordning. Vilket är ditt favoritalbum och hur många km tog det dig att springa igenom varenda låt"

Och då blir det alltså jag och mina favoritkillar denna löptur. Lite skoj ändå, igår skrev jag till bror om att det var väldigt lite The Clash i min träningsspellista, jag vill gärna ha lite mer popigt med mycket bas när jag springer. Så får se hur detta går. Och nu håller vi tummarna för att min ipod inte går och dör igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback