ingen ro och ingen vila när beach-säsongen närmar sig.

Min plan var att springa varje dag denna vecka. Men har blivit lite längre turer än jag planerat, så nu blir det någon dags vila. Idag tex var planen 9 km, men det blev milen istället. Nöjd för det. Så nu hatar mina ben mig. Eller ja, större delen av min kropp hatar mig. Är sliten med betoning på sliten. Men inte så konstigt.
Såhär ser min veckas träning än så länge:
(Min träningsvecka börjar på söndagar, för det så är det på nike+)

Söndag: 5,33 km - 30:28 min.
Måndag: 6,80 km - 38:45 min
Tisdag: 8:45 km - 49:13 min.
Onsdag: 10,08 km - 60:46 min.

Totalt 30,67 km, på fyra dagar. Det är mycket för att vara mig och jag nöjd. Nöjd tjej med stela ben.

Tiderna kanske inte är de bästa, men de gör inte så mycket. Tider är till för att förbättras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback