tunna strumpor ger kalla fötter.

Bloggar kanske inte överdrivet ofta. Men twittrar desto mer. Så där kan jag följas.

Igår vart det lugnt. Barnvakt på morgonen/förmiddagen, vilket resulterade i tecknad film, pyssel och manikyr. Sen var det promenad och lördagsgodis, innan vi var bortbjudna på middag hos John's syster. Eller i hans föräldrars hus men de var hans syster som bjöd. Himla gott och himla trevligt. Smakade på scampi och risotto. Verkligen helt okej. Sen var det godis och film.

Fin lördag.

Idag har vi hängt i ishallen. Jag har inte åkt, var med som moraliskt stöd. Tanken var nu att jag och Victor skulle träna, men det har snöat och är ishalka på vägarna, så vi tar en vilodag.

Ska nog läsa ut HarryP nu tror jag. Känns som att det är dags för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback