2007 here I come

Bara några timmar kvar av 2006, tiden går fort!
Ska fira in det nya året med Sandra, hemma hos hennes pojkvän, är inte helt hundra på vilka mer som ska dit, men det lär märkas. Sandra kommer hit om ca 30 min, sen blir det utgång senare, trevligt det!

Så nu sitter jag här, i min party outfit redo för nattens äventyr, har alltid på mig samma kläder när jag är ute känns det som, jeans kjol, prickigt linne, jag får nog helt enkelt köpa lite mer finare kläder....

Idag var jag på jakt efter pizza till mig o bror, men alla pizzerier var stängda i B-fors, och grilllen OCH konsum. Så det blev shoppa på ICA, tack och lov för att det var öppet, så fick tag i lite mat. Gott de....

Gjorde även en sak igår som gjorde mig glad ; )

Fick inte tag i några chips heller, så Sandra ska få gnaga på några toffifee ; )

Shakira - Hips don't lie vann ZTVs topp 100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback