"How do you speak to an angel"

Idag var det den sista dagen som det var julmarknad på Baldersnäs. Hade med mig Sofia denna gång, gick bättre än igår, sålde lite mer, och det är aldrig fel, men det var väldigt lite folk, men vi gick ju i alla fall plus på dessa dagar så ska inte klaga, men rätt skönt att det är slut på julmarknaden nu. Jag och Sofia satt tills klockan blev 15,00 och då åkte vi hem till henne, åt lite mat och kollade på lite NRK 1, för att sedan gå iväg in mot långed och den årliga tomteparaden, för mig var det andra gången jag var där. Jag och Sofia sålde lotter, och det blev lite kallt om fingrarna, men tiden gick i alla fall fort. Kollade på när barnen och alla tomtarna dansade kring granen och sånt.




Dagens Sofia kommentar:
Det är mitt professionella utseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback