Så var ännu en helg över...

..och jag har gjort en hel del denna helg faktiskt, det hela började i fredags då jag följde med Jenny hem till henne, där vi åt pizza, bakade pepparkakor till klockan var 23,30, såg även på Hipp Hipp, skoj.
Det blev en hel del pepparkakor, vi hade köpt FYRA pepparkaksdegar, men detta åt vi inte själva, utan vi gjorde de till julmarknaden som var på lördagen. Där sålde jag och Jenny;

  • Jennys jätte fina hemmagjorda krokar, sålde en del : ) 
  • Förhandbeställningar till vår bok, fick en förhandsbetställning : D
  • Pepparkakor
  • Jennys pappas bok

Sen var Amanda med också, hon sålde:

  • Julkort, jättefina
  • Örhängen, jag beställde ett par med änglar


Så det var det jag gjorde på lördagen, råkade även fastna i lera, men Jennys Joel hjälpte till så det hela ordna sig...

Idag, så blev det inte fotboll som det var tänkt, utan istället blev det en liten färd till Uddevalla och Torp, hade tänkt köpa några fina kläder, som jag skulle ha på jul, men blev inte det, blev istället två tröjor från BikBok.

Var på Resö på vägen hem, tittade till stugan lite. Vill ha sommar nu!


Det var min helg det, nu väntar en vecka men skola, men det kommer nog att gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback