Det som började så bra...

Dagen som började så bra, kom in i bussen till skolan, och det första man hör är Johnny Cash med Walk the line. Då tänkte jag bara, detta kommer bli en bra och rolig dag, som igår. Men detta är ju en onsdag, och det betyder lång dag, med nästan inga raster. Men religionen var inte jobbig, men sen kom matematiken, jag förstod som vanligt nästan ingenting. Sen var det filosofi, som i mina ögon är det tråkigaste ämnet som finns, och nu ska vi ha prov i det med, dagen innan mitt historia prov. hurra...
Sen var det svenska, hade en liten ordtävling, som vi har lite då och då, var med Sandra och Therese eftersom Sofia hade åkt hem. 

Så nu sitter jag här, trött och inte på så jättebra humör precis.

Det som sker ikväll är historia, måste skriva på min uppsats som ska vara inne om ca 3 veckor, har väl bara skrivit ett halvt A4, hmmm, har en del kvar med andra ord...

Nej nu måste jag kolla om spagettin är klar.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback