Jag förstår inte...

Hur kommer det sig, att alltid när jag ska göra läxa så hamnar jag här istället?

Jag borde verkligen plugga idag, har två prov, ett imorgon och ett på onsdag.
Imorgon är det historia, rättshistoria, det är väl rätt intressant, men det är så mycket fakta, och eftersom min hjärna har begränsat utrymme, så är det inte så himla lätt att få in allt som kan tänkas vara viktigt.
Det andra provet är i filosofi, där fattar jag ju absolut ingenting, en massa konsiga gubbar med en massa konstiga tankar, och med väldigt konstiga namn.
Men får ta historian idag, även om jag hellre skulle vilja sova, helgen har tagit slut på all min energi. Sen får jag väl ägna min tisdag eftermiddag/kväll till filosofin.





På tal om goda saker i livet:
mums
Vinterns godaste glass





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback