Helgen som komma skall

Helgen som kommer nu ser ut som följande:

Den börjar rätt lugnt med fredag. Då blir det, skola, samhäll c, (sista fredags samhällslektionen) och matte c. Sen är det projekt time, ska ut strax och ta lite kort, väntar bara på en lärare som ska tömma kameran. Har nämligen inte med mig någon kamera idag, trodde ju att det skulle bli oväder, men solen skiner för första gången på ca en månad, och just denna dag har jag inte med mig någon kamera, lite surt!
Efter skolan blir det lugnt, mår inte toppen just nu, huvudet och halsen värker, så ska hem, ta en kopp varm oboy och se på det nyaste avsnittet av Lost.
Och ännu senare blir det Hey Baberiba.


Lördagen är planerad på detta sätt; först är det Volleyboll match i Bäckefors , och eftersom jag är VK Kulans största supporter så ska jag självfallet åka och heja på mitt favorit volleybollag. HInner dock bara se en match, för efter den ska jag tillbaka till Bilingsfors där BIBIK spelar innebandy. Så jag ska leka lite cheerleader i helgen är det planerat, och med mig har jag Madde och Sofia : )

Söndag har jag inga som helst planer för. Men det blir väl att vila upp sig inför en veckas jobb på Artinova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback