Scrubs en lördagsmorgon är aldrig fel

Har inte hunnit gjort så mycket idag, har sett på scrubs, lånade hela säsong 5 igår av Emelie, så nu har mitt Scrubs maraton startat. Får se hur många avsnitt det blir idag, är ju så roligt, det är verkligen min humor det.
Annars har jag inte gjort så mycket mer, har inte så mycket att göra, kan inte göra mig iordning för har inget vatten, och så ska jag tvättat brors bil, men den är inte hemma, och då blir det lite problematiskt att tvätta den....


image140

Kommentarer
Postat av: Lena

Scrubs är det roligaste jag vet ! :) JD & Turk är skönast!

Postat av: Snövit

scrubs är faktiskt jättebra! :D Längesen jag sett något program tyvärr.. :(

2007-04-23 @ 12:18:13
URL: http://pratbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback