solen skiner och jag är trött

Soligt idag, inte fel det.
Vet inte vad det är för fel på mig, är trött dygnet runt nu förtiden, inte så najs... men men nu kommer ju ett litet välbehövligt lov så får hoppas att man blir lite uppvilad då.
Det blev ju ingen utgång för mig idag, ska ju upp ganska tidigt och spela match i morgon, på grus...lite små störande med tanke på att vi kunde fått spela på gräs men så det är.

Pratade även med Malin igår, inte helt fel det. Jag blev även erbjuden sommarjobb, och det är verkligen INTE alla dagar man bara blir erbjuden ett sommarjobb bara sådär, speciellt inte i Bengtsfors kommun, undrar om den nya  jobb´-lagen gäller här? Fast det skulle jag inte tro...

Nej idag blir det skola, dock ingen helt vanlig skoldag, ska på två timmars cabarét, innan påsklovet börjar. Det kommer med all säkerhet bli skojigt. Men före det är det svenska och religion.


image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback