Multivitamin juice

Har nog dagens sämsta rubrik, men i brist på annat så tog jag det som jag dricker just nu.


Så nu åker snart Fia o Simon till Abisko, de ska vara där i 8 dagar. Så nu blir det nog rätt ensamt på msn...får väl försöka skaffa mig lite andra saker att göra än att bo vid msn o datorn.

Idag ska jag hem till Jenny, vi ska ha en trevlig myskväll. Jag ska nog tvinga henne att se CSI ;)

Imorrn blir det match...huu

Pratade med Emelie för en stund sedan, de har kanske en lägenhet i Bfors nu, wii, närmare att åka när man får Emelie absinens, vilket händer en hel del!

Nu får jag nog snart bädda min säng och så, har inte hunit göra det än, har ju haft fullt upp.

Sen ska jag namnge en massa bilder, men sådant är ju roligt så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback