någon som vill ge mig ett jobb?

Just nu håller jag på att skriva mitt CV men känner att jag behöver lite hjälp, så väntar på att pappa ska komma hem från jobbet, vilket är om några timmar....

Så nu sitter jag här och spanar på arbetsförmedlingen om lite jobb, vet ett som jag ska söka i alla fall.

Var med mor till Bfors idag, hälsade på hos polisen, de var trevliga, fick papper och sådant, får se om jag kanske ska till åmål på måndag och höra på ett litet föredrag om polisen o så, har aldrig tänk på att bli polis, det kanske vore något? Kanske blir nya Beck...

Mer idag blir det fotbollsmatch, måste spela bättre än sist annars slänger jag mina skor i soptunnan.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har erbjudit dig ett flertal jobb, men du vägrar ta dessa. Duger inte städare i Långed så kan du allt gå arbetslös, din otacksamma unge...

2007-08-30 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback