S

Efter ett litet tjat på en viss blond brunett så fick jag äntligen lite plats i hennes blogg, vilket var på tiden.
Fick då denna kommentaren: Nu förväntar jag mig ett långt inlägg om hur mig (...)

Så även om den blonda brunetten misshandlar det svenska språket så får jag väl offra lite av min och skriva ett inlägg om henne.


Då hon föddes, en sommardag i juni, så var hon inte en blond brunett, utan en helblond flicka. Hon fick namnet Sofia. Hon växte upp i Långed, och detta har satt sina spår på gott och ont. Sofia hade många fritidsaktiviteter som tog upp hennes tid, tex innebandy, kastar pinnar i takt, lunta löv med bensin, spela in film, ja listan kan göras lång, men det som fanns kvar under hela barndomen samt tonåren var fotbollen. Om man såg en blond flicka som trycker till lite extra så att motståndaren flyger, så kan man vara säker på att det var Sofia. Fast nu har en ny bollsport kommit in i Sofias liv och det är volleyboll. Sofia är ett pysselfreak som har väldigt underligt förhållande till IKEA, bara nämna ordet IKEA får Sofia en såndär halvgalen blick som säger GE MIG. Denna blick kan även speciellt utvalda pojkar få och då finns det inte mycket som stoppar Sofia, det har så gott som hela skåne märkt. Men nu är det så att Sofia inte har någon pojke som är bra nog. Och detta ska vi ändra, eftersom Sofia försökte locka pojkar till mig med en massa ord och så, så ska jag locka pojkar till Sofia via bilder, för man säger ju att en bild säger mer en tusen ord. Så om du tror att du har vad som krävs för att duga åt Sofia, så hör av dig, men bara så du vet, så är det otroligt höga krav jag har på Sofias pojkar. Bara det bästa är gott nog!

 

     
Sofia i all sin prakt!


Åter till håret, Sofia är blond, och detta har man mycket roligt åt. Men i veckan hände något, blondinen blev en brunett! Men det känns iaf bra att veta att Sofia är blond innerstinne och kommer alltid att så förbli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort bilderna, du skrämer världen !

2007-12-02 @ 17:51:28
Postat av: Johan

Ingen i Skåne har märkt något!

2007-12-02 @ 22:17:13
Postat av: Sofia

:( Har ingen lagt märke till mig i Skåne, nu blir jag riktigt lessen i ögat!

2007-12-03 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback