tradition

Idag kommer jag spendera ytterst lite tid vid datorn, men eftersom det bara är dator dator dator i mitt liv, så måste jag ju sitta här lite i alla fall.
Idag ska jag o kusin Malin till farmor/mormor och farfar/morfar, alltså mina farföräldrar är Malins morföräldrar, och göra vår traditionsenliga julstädning och jupyntning. Har gjort det nu x-antal år, och jag måste erkänna, varje år blir granen finare och finare. Vi kan liksom det där nu.  Så nu ska jag byta om till andra kläder och sedan bege mig av mot farmor o farfar.
image412

Kommentarer
Postat av: Gud

När beroende har blivit ett bägar är man besatt. Sök hjälp innan det är försent!

2007-12-21 @ 12:25:14
Postat av: Anonym

Det finns tre ord för ditt beroende: sök hjälp nu! ;) Vem ska besöka dig?

2007-12-21 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback