Damn, varför är jag så fantasilös?

Jag kommer aldrig på några bra rubriker, alla andra har ju så himla bra, passade och roliga rubriker utom jag....

Aja, så var ännu en torsdag till ända, och imorgon är det redan fredag, känner på mig att det kommer blir en trevlig fredag.

Men idag var det skola som vanligt, skrev en riktig smörig dikt på svenskan, som jag redan nämnt så  hade vi jeopardy på religionen, det var skoj skoj, sen målade vi hus på bilden, eller estetisk verksamhet som det så fint heter. 

På lunchrasten så målade jag o Jenny våra montrar i Oändlighet, det blev fint, har vi en vägg kvar och den ska vi allt fixa imorgon, och då ska vi även fixa sliver ramar och dylikt.

Sen var Jenny med mig hem, trevlig, vi åt lite mackor och kollade på tv. För att sedan bege oss till Långed och troligtvis den sista innomhus träningen, blir grus nästa vecka, vilket påminner mig om att jag måste inhandla nya grusskor tror jag, eller i alla fall leta upp de slitna jag har... 

Så nu har jag åte lite av mormors goda hembakta bröd och ska strax in i duschen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback