En liten kul grej att göra på en matte C lektion

Idag på matte lektionen hade jag o Fia ett litet projekt, vi kollade vad som fanns i våra väskor, och detta var vad vi hittade;

Fia's väska
fias
I Fia's väska hittar man; en vatten flaska, matteböcker, lypsyl,
pennfack, mobil, busskort, plånbok, mobil, nycklar,
hårspänne, en post-it lapp, näsdukar, flourtabletter.



Min väska
min
I min väska finner man: 8 tofsar, varav 1 är sönder, hårspännen, 
några olika krämer o salvor, linktabletter, skavsårsplåster, post-it block,
plånbok, nycklar, mp3-spelare, pennor, nycklar,knappar, 
fickspegel, tuggummiburk, en hög med oviktiga papper


Kommentarer
Postat av: Barrar lagomt mycket

vårt väsk innehåll äger! Snyggt snyggt.

2007-05-11 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback