Gårdagen; träning, grillning, lekar

Gårdagen spenderades i långed, i alla fall eftermiddagen och kvällen.
Vi tränade först i ca en timme, för att sedan gå in och grilla. Vi grillade grillspett och krov. Vi satt och tjatade och skrattade och åt.
Sedan började vi leka, vi delades in i två lag. Första leken var charader, en annorlunda version, som inte jag lekt förr. Man var parvis från varje lag, i mitt lag var jag o Amanda ett sådant par. Första omgången var Amanda den som visste ordet, och jag var roboten, alltså skulle Amanda visa ordet med hjälp av mig. Skoj var det.
Denna tävling vann mitt lag.
Andra tävlingen var pictionary, eller staffet-pictionary. Mitt lags tid blev 20 minuter och de andra lagets tid blev ca 18 minuter. Så de vann den tävlingen.
Sista leken var 4 i soffan. Här vann vi en gång var, så det blev oavgjort.

Hade en alldeles underbar kväll med laget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback