match igår, sovmorgon idag

Spelade ju som sagt fotbollsmatche igår, borta mot Rössö. Första halvlek gick inte som vi ville precis, men andra var vi mycket bättre. Dock så förlorade vi, men vi kämpade i alla fall.

Jag vaknade imorse med inställningen att jag inte skulle stressa, hade ju ca 2,5 timme på mig att göra mig iordning. Så jag åt min frukost i lugn o ro, kollade lite på tv, tänkte skala lite potatis innan jag gjorde mig helt iordning. Men vid 11,30 tiden kom jag på att jag inte alls började 13,40 (som jag trott i ca 2 dagar) utan började 12,40, vilket innebar att jag inte kunde ta 12,55 bussen som jag planerat. Så var tvungen att ta 12,00 bussen. Så på en halvtimme var jag tvungen att gå ifrån pyjamas till skolkläder o så var ju tvungen att sminka mig lite med så man ser lite levande ut. Då fick jag lite små panik.....
Men hann med bussen och hade en trevlig skoldag.

Hade en diskussion på filosofin och några genomgångar, lämnade även in mitt arbete om feminism. På svenskan hade vi klassråd, är nu ledig på fredag, najs. Sedan så kollade vi på André's och Gustavs projektarbete, en film om Strömkullen, den var bra, och så var jag ju med när jag förklarar hur mycket jag tycker om min skola. Det var en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback