nu vill jag bara härifrån

Sitter på jobbet, som vanligt. Är extremt trött och har mer än halva kvällen kvar....vet inte hur det ska gå, inga mail idag dock, tar samtal nu. Har gått bra egentligen, är dock lite orolig för att jag ska göra fel när jag är trött, störande att man aldrig kan sova ut på natten....

Har ont i huvudet med, fortfarande, ändå snattade R en special alvedon från A's skåp, men det hjälper inte längre....

damn, störande, och nu har jag nästan inget batteri kvar i mobilen, hur ska jag överleva?
Men jag laddade ju den igår? Segt, det börjar gå sönder...inte konstigt egentligen men tanke på hur jag brukar ladda....

Är ensam idag med, ingen vill vara sär med mig.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback