Dagens låt


Marianne Faithull - The Ballad of Lucy Jordan

Kommentarer
Postat av: Therese Odesten

mm samma med mig, svårt för namn, lite svårt att komma ihåg folk över huvudtaget när de inte är så intressanta :P gud va kul, brukar du vara o festa på hc i åmål?? hihi..< vilka minnen man har därifrån, var där massor inna, det enda stället jag kom in på när man var typ 15,16 :) men nu snackar folk så mkt så håller mig ifrån festandet i åmål lite.. :/ vad jhar du gjort idag?? kramar!!

Postat av: Therese Odesten

konstigt, resten av texten försvann på förra :S skrev att jag brukade festa mkt på hc när jag var yngre typ 15-16, vilka minnen man har därifrån:) men nu snakcar folk så mkt när jag festar i åmål o säffle.. så försöker låta bli det.. :/ vad har du gjort idag?? kramar!!

2007-10-02 @ 19:46:07
URL: http://www.odesten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback