Längesedan känns det som

Har inte uppdaterat på länge känns det som, men det kan bero på att min dator var inte ens på igår. Tror inte att det har hänt sedan jag fick den, att den har varit avstängd en hel dag alltså.

Har inte gjort så mycket, jobbat o tränat,hinner inte med datorn då.

Är typ såhär 3 dagar i veckan:
9-17 - jobb, en massa info, blir trött i huvudet
17.20 - hemma, äta mat, slänga av sig kläderna, slänga på sig träningskläderna
18.30 - träning
20.30 - hemma från träning, duscha o äta
21.00 - House sen sova

Har alltså inte tid till att blogga, eftersom jag prioriterar House säsong 1, som jag måste plöja mig igenom fortast möjligt, före datorn.

image368
Bara för att jag vill lägga ut en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback