my saturday

Idag blev det inte riktigt som jag hade planerat. Skulle egentligen till Trollhättan för lite lördagsmys med A o J, men jag var/är så trött att jag var tvungen att stå över. Blev senare än jag trodde igår och så sov jag inte lika länge som jag trodde. Och så är det en lååååååång dag imorgon och sen blir det jobb o träning igen, så hinner inte direkt vila ut mig på veckorna....

Så idag har jag mest glott på tv:n, en massa program om EMA som är snart antar jag, visade det på alla MTV kanalerna. Sen har jag vart hos mormor, där var även moster o kusinbarn, söta söta. Jag o M åt pannkakor och jag försökte även lära henne Imse Vimse Spindel rörelserna, men hon förklarade att det var svårt att lära sig det. Så vi skulle vänta tills hon blivit äldre sa vi. S var ännu sötare nu än förra gången jag såg honom.


image373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback