Så vad har då jag gjort idag?

Jag har gjort en del idag, har hämtat far, sett på innebandy, vart till affären, sett Svensson Svensson o House.

Kollade på innebandy förrut, var både herrarna o damerna som spelade idag. Herrarna vann, var dock spännande hela matchen. Tyvärr gick det inte lika bra för damerna, de hade otur, jag tyckte att de spelade bra, faktiskt lite bättre än det andra laget, men det gick inte deras väg.

Just nu håller jag på med en present till den person som fyller år nästa vecka, hoppas presenten blir bra....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett fullspäckta schema det där... Jag ska bara informera om att min ipod har återigen fulladdadt batteri. Skulle du kunna antecka den informationen... Varför är du aldrig på msn? Köper en dyr dator och inte använder den... Syns om 50 min.

2007-10-21 @ 12:10:54
Postat av: Anonym

Det var ett fullspäckta schema det där... Jag ska bara informera om att min ipod har återigen fulladdadt batteri. Skulle du kunna antecka den informationen... Varför är du aldrig på msn? Köper en dyr dator och inte använder den... Syns om 50 min.

2007-10-21 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback