Oh my God i can't belive it

Har faktiskt utfört några av de saker som jag sa att jag skulle göra i förra inlägget.

Min mp3 är återigen full av låtar
Åt en mycket god frukost
Städade rummet, allstå plockade upp sakerna som låg på golvet
Behövde bara ringa ett samtal, för det andra gick det bra om jag mailade
Åt mycket god middag hos mormor
Vände dock ingen båt pga vädret


Sen har jag inte gjort något mer, förutom tv:n och datorn då som jag visste att jag skulle göra lite då och då, träna ska jag göra om ca 50 minuter.

image339

Kommentarer
Postat av: Therese Odesten

ja, det var trevligt att ha min familj här hoss mig, i vanliga fall så träffar jag ju inte dem så ofta så på senaste tiden har det verkligen varit lyx med en hel vecka med dem både i säffle & sthlm :) ja, jag har blockerat deras nr nu så efter det så har min telefon varit tyst o det känns såå skönt! Oki, kul, hoppas att du får massa rabatter på resor då :) oki, ja studenten är härlig, jag tog den förra året 2006, på ett sätt känns det som evigheter sens men ändå som igår, haha.. det var tider det, jag gick på en internatskola nere i skåne,Bollerup :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback