skeleton you are my friend

Woo idag är jag på bra humör. Har fått jobb, och det är väl inte det lättaste här i skogarna där jag bor. Så nu är jag glaaad. Börjar om ca en månad, wooo, det är bra, då är det inga mer fotbollsmatcher, så missar inga pga jobb, vilket är bra. Fast det första tiden är ju trots allt dagtid, men sedan blir det annorlunda. Blir helger, kvällar, morgnar och kanske även helgdagar, såsom julafton. Segt att jobba kväll på julafton, men om det blir så, så blir det så, inte mycket att göra något åt. Men det är långt fram, behöver ju inte sitta och fundera på det nu :P

image310

Kommentarer
Postat av: :s

Hey! What, have you goy job? So nice! What a wonderful day! But what about me? How should I do? Why can´t live was easy?

2007-09-12 @ 16:39:41
Postat av: sofia

vad är det för jobb du fått da? :)
du vänjer dig snabbt vid att jobba helger, kvällar och storhelger. gjorde jag iaf, det är gött med pengar trots allt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback