fredag&lördag

Fredagen spenderades på jobbet, iaf fram till klockan 13. Sen var det raka vägen hem och göra sig iordning och åka med La Familia till Trollhättan för lite shopping. Jag hittade mer än vad jag räknat med, ett par jeans, ett linne och en jacka, de var typ en jacka iaf :P Jag brukar inte hitta saker när jag handlar och nu kollade jag inte speciellt mycket heller, så jag var nöjd. Var hemma på kvällen och då var jag slö, så gjorde minsta möjliga och somnade tidigt.

Lördagen spenderades innomhus, iaf tills de var kväll, Då jag var chaufför åt mamma och pappa och deras vänner. Var ju kräftskiva i Bfors. Jag hamnde tillslut med bror och hans vänner, så jag kom in på området och grejer, de hade jag inte förväntat mig...men trevligt var det allt =)
Sen på natten kom även Sofia upp till Bfors, och de var inte helt förväntat, men trevligt. Blev en del körning och jag var hemma vid halv 4 eller så, trött och så ska jag aldrig mer vara chaufför på kräftan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback