herregud jag kom in !!

Fick ett brev idag från Karlstad universitet där de stod att jag var antagen till Medier och kommunikation: kommunikation och globala medier. De trodde jag verkligen inte att jag skulle göra, men nu har jag gjort det och jag är glad =)
Så nu blir det stress, leta efter bostad (fast fick ju bo hos underbara Malin ett tag) och studiemedel och böcker och allt vad nu som behövs. Fast vet inte så mycket, vet bara att jag var antagen, men inte fått några papper på tider eller något sådant, men de kommer väl så småningom antar jag :P

Kommentarer
Postat av: sofia

vad kul att det blir karlstad! =)

hör gärna av dig till mig om du undrar något över hur det funkar på universitet, jag kan nog svara på det mesta, har ju vart med förr.. =)

Postat av: Maria

vad kul, grattis ;)

2008-08-18 @ 23:02:48
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

så du ska bli storstadsbo nu då ;)

Ja det va riktigt kul faktiskt, och en hel del folk

2008-08-19 @ 13:45:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback