har snart vart vaken i 12 timmar...

Idag var det en heeeel del att göra på jobbet, men det är okej, för då går ju dagen fortare. Jag o Sasha (stavningen är jag inte helt säker på) plastade o packade in rullar som bror körde på sin lilla blå maskin. Tog någon timme innan vi kom i det och delade upp sysslorna så det gick snabbare. Jag stod för plastningen, alltså jag plastade först in rullen med lite plast sen så snurrade den runt på en maskin, även jag snurrade, men sen började jag må illa, men det kan ju även bero på det faktum att jag åt ca en tejprulle med...
Sen har jag vart i Bfors med mor, vi shoppade loss, eller mamma gjorde det.
Nu ska jag ladda på min mobil och sen ska jag skicka ett sms till min Jenny som håller till i Asien just nu. Lyllos henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback