hela dagen spenderades i Bfors

Idag, från klockan 10 till 18 var jag vid i Bfors med Emelie där jag hjälpte henne att flytta.
Vi bar lådor, blommor, mattor lite allt möjligt.
Vi hann även med en fika på Kickis =)
Sen vid 15 kom Sofia också och hjälpte till lite extra.
Sen kom även Emelies familj och flyttade de stora sakerna.

Sen fick jag höra att de fick in alla sakerna i den nya lägenheten, så nu är de helt flyttade (om man kan säga så).
De har dock lite udda grannar, en som har kinesiskt te och en som glor....

Hade en trevlig dag med trevligt sällskap, även om man blev lite svettig av allt bärande ;)

Hemma har jag inte gjort så mycket, åte pappas hemgjorde pizza, chockladpudding, sutte vid datorn, ser nu på Scream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback