blogg inlägg från italien resan 2006

Hitttade dessa inlägg på min blogg på lunar (ja jag har fortfarande kvar lunar, vet inte riktigt varför dock), från Italien, ville ha dem på denna bloggen istället av någon anledning, och så får det bli :))

Italia
Ons 29 mar 2006 12:26

Nu àr jag italien. Det àr jàttebra hàr. Tivs :)

Fast maten àr lite annorlunda, men jag smakar iaf pè en del.

Nu àr vi i Lecce. Jag, sandra och Sofia har sprungit runt och letat efter nàgon rolig affàr, men har inte hittat det. sè vi hamna hàr istàllet, fast sandra, lyxbarnet, behòver inte anvànda internet fòr hon har det hemma hos sig. det har inte jag, men det gàr àndà :) Har varit uppe sedan 06.00. det àr tiiiiidigt. Kommer tillbaka till Bari runt 21.00, dà ville lucrezia ut kanske.

Nu àr det snart solfòrmòrkelse. ska nog kolla lite pà det. Har aldirg sett det fòrrut.



Hoppas att alla i klassen som inte fòljde med har det bra. Vi syns snart :)


Sol, sol, sol och mer sol
Ons 5 apr 2006 17:29

Har varit sol varje dag sedan vi kom hit :D
Det regna pà natten en gàng, och sà har det varit lite mulet, men alltid lite sol pà varje dag :)

Har gjort sà mycket. Kollat inte grottor, kyrkor, SKF, pasta fabrik, ska skriva mer om det nàr jag kommer hem och har riktiga bokstàver.....

Idag var vi pà SKF, sen var jag hemma hos Veronica och Sandra, vi kolla pà film.
Lucrezia àr hemma, hon skulle fira sin bror eller nàgot sàdant, jag àr inte helt sàker, men hon skulle hàmta mig senare.

Jag àr lite fòrkyld med, men det gàr bra.

Har hemlàngtan nu, vill hem till mina vànner, min familj och maten och sàngen....vill kunna fà sova ut, har gètt upp fòre 9 varje dag, och lagt mig efter 23.00 varje dag, och varje dag har vi sprungit runt och masat. Sà jag àr tròtt.

Och all mat. Jag har gàtt upp minst 2 kg, det àr jag nàstan sàker pà. fèr kakor och choklad i màngder.....

Vet inte vad det blir ikvàll, fàr se, fòrhoppningsvis blir det tidigt i sàng, vill sooova.

Ha det bra alla.
Syns snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback