utmanad av madde

Tre namn jag lyssnar till: Angelica, Ika och Oregon
Någonting jag tycker om med mig själv:  Att jag har ganska bra disciplin, iaf när det gäller godis ;)
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så otroligt lättskrämd
Detta är jag rädd för: De mesta ;)
Tre saker jag vill ha varje dag: Vatten, tillgång till dator och frukost
Tre saker jag absolut inte kan göra: Steppa, sjunga och
Detta tycker jag om att göra: Vara med kompisar, spela fotboll och skratta
Detta vill jag göra just nu: Hoppa in i dsuchen
Bästa känslan: När man skrattar så man gråter
Värsta känslan: Ensamhet
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner är/har: Snäll, rolig och ärlig
Är jag kär just nu?: Nej
Jag vill gifta mig: Ja varför inte =)
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Se Taj Mahal, sova i en rund säng och köra en Mini Cooper
Min käraste ägodel:  Mobilen
Något jag vill ha i present: Plattång, mixer, våffeljärn m.m
Detta har jag på mig just nu: Svart mukisar och en stoor Helge t-shirt
Favoritkläder: Hm, beror på tidpunkt på dygnet
Favoritdjur: Hund
Följande musikstilar tilltalar mig mest: De allra flesta
Då grät jag senast:  Kommer inte ihåg
Stjärntecken: Tvilling
En bok jag gillar: Änglar och Demoner
En film jag gillar: Life of Brian
TV-program jag gillar:  Little Britian, Coupling, Helt Hysteriskt, House, Scrubs, Vänner, How I met your mother, listan kan göras låång ;)
Favoritdoft: Britney Spears - fantasy
Detta äter jag gärna: Något med kyckling
Dricker helst: Sprite eller vatten
Favoritgodis: choklad
Hit vill jag gärna åka på semester: Någon storstad, som tex London eller New York, något ställe med strand skulle ju inte heller skada
Färg på mina ögon: Gröna
Min längd: Tror typ 174 cm
Jag tror på: Vet inte riktigt ...
Jag spelar: PS2 - FFVII
Person/er jag beundrar: Personer som vågar göra det oväntade
Såhär bor jag: I ett enplanshus högt upp i vad som kallar Billinge Hills ;)
Det här tänder mig: -
Det här gör mig avtänd: Masiga personer
Favoritfärg:  Blå
Favoritcitat: "You're not drunk if you can lie on the floor without holding on" - The Rat Pack ;)
En hemlighet jag vet. De säger jag inte då är det ju ingen hemlighet längre :)
Den bästa present jag "fått": ingen aning :/
Senast köpta skiva: Lily Allen och MCR
Det jag är mest nöjd med över mitt utseende är: Tänderna, trodde inte att munnen skulle växa ikapp, men de gjorde den ;)
Det jag är missnöjd med: Håret kunde ha vart mer normalt och man kunde ha vart lite mer vältränad
Udda förmåga/egenskap:  Kan darra med ögonen
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En gepard
Tre personer jag vill ska göra detta test: De som vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback