min söndag

På förmiddagen hände inte så mycket, städade iordning rummet och packade ner lite saker i min väska.
Sen på eftermiddagen hände desto mer.
Först så åkte jag, mamma och pappa bort till farmor och farfar, där var även faster. Fick bara höra trevliga ord om min nya frill =)
Åt kladdkaka och drack julmust och tjatade lite innan det var dags att åka iväg och hämta Emlan. Vi åkte sedan till Kickis där vi satt och tjatade och skrattade om minnena från nöjes ;)
Efter det så åkte jag hem till bror, kollade på de nya avsnitten av How I met, och sedan spelade jag tvspel tills hans kompisar kom och spelade tvspel. Så blev alltså ingen Yrrol för mig ikväll, får bli nästa gång jag kommer hem.
Och nu sitter jag här, blir inte mycket mer heller, ska väl fixa min ipod lite och sen, ja, jag vet inte, göra inget alls antar jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

oki på så vis., Du fick tag i skor såg jag ;) Bara vänta på att fotbollen ska dra igång igen nu då. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback