tillbaka där allt började

Jag är hemma på min gata, i mitt hus och i det blåa rummet, dvs mitt rum.
Har vart på bodypump med mamma, mina muskler, speciellt de i armarna, gillar mig inte just nu. Får se om de gillar mig mer eller mindre imorgon..troligen mindre.

Idag så gjorde jag något tråkigt, slutade på innebandyn =( Men kände att det skulle bli för mycket att hålla på med den, fotbollen och skolan, speciellt då både fotbollen och skolan är i Karlstad, vilket innebär att jag kommer hålla till mer och mer där uppe, och jag är ju inte direkt en stjärna i innebandy, så behöver ju träning för att kunna utvecklas,men den skulle jag ju inte få så himla ofta precis. Lång mening det blev där, men iaf, tråkigt, men tvunget antar jag. Men fick iaf höra att jag alltid var välkommen tillbaka om jag så ville, så det kändes bra ändå =)

Nu ska jag duscha, sen bränna en väldans bra cdskiva sen ska jag sova och sova och sova och sova !

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh hoppas att du får en trevlig helg också angelica!! Jag kom precis hem och nu ska jag sooooova! Vi ses och hörs!!

Postat av: Maria

haha men kan tänka mig du sov gott natten efter ;)

händer i helgen då?

2008-11-07 @ 12:02:16
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har ett medfött fel på min njure och så har den börjat bli ond mot mig nu ;) Det är inte så allvarligt. Oki vad gör man där då? ;)Har inga större planer faktistk, får se vad som händer, blir nog mest att vara hemma.

2008-11-07 @ 12:21:18
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback