utekväll igår

Igår var det utgång för mig och några av mina kära vänner.
Vi började hemma hos Amanda, i hennes föräldrars nya lägenhet som förövrigt var riktigt fin, och där var jag, Amanda, Matilda o Josse. Vi försökte få fram 1an, sen så lyssnade vi på musik, drack goda cidrar, tog kort, skrattade, tjatade och så ringde vi Fia med. Hon kunde ju inte vara med, vilket var tråk, men får ta igen det på ett senare tillfälle =)
Sen kom Jenny the driver, så åkte vi mot Åmål och HC.
På HC var det en del folk, skoj var det iaf, jag var till och med på dansgolvet !
Stod och dansade loss till Idol Ola, eller ja, iaf under en låt, vet inte om han sjöng speciellt många låtar, de verkade inte som det i alla fall....?
Sen var det pizza och sen hemfärd och innan vi åkte ur Åmål så fick Matilda syn på Ola utanför hans hotell så hon vinkade och han vinkade tillbaka ;)

Nu sitter jag vid tvn och väntar på Jenny, vi ska ju ha en tvdag med Little Britain, men hon har inte vaknat än...kanske ska ta och väcka henne? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback