tenta idag då och lite andra tankar....

KL 14 är det tenta time. Hurra...
Ska läsa igenom anteckningarna och lite i boken nu hade jag tänkt, sen får jag helt enkelt hoppas att jag kan så mycket så jag klarar mig.
Sen vet jag inte om det blir hemfärd ikväll eller inte, för vissa flickor i klassen skulle ut, och skulle vilja följa med,men har inte så fett med pengar direkt och sen har jag inga kläder som är passande för en utekväll...Så får se hur det blir.

Fick svar från tränaren som jag mailade igår, och nu så har de bara några matcher kvar sen är det speluppehåll i några veckor, men sen var jag varmt välkommen :)

Kommentarer
Postat av: S

Men lägg av att säga stor stads uttryck som fett. Angelic jag blir rädd för dig nu! :S

2008-09-25 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback